Blog

By Pascal Dewulf On februari 12, 2020

Dewulf DENKT: krommunicatie

De (media)storm is gaan liggen. We moeten niet meer bang zijn. Ciara kwam, zag en blies een tuinhuisje, een gammel dak en een bushokje weg. Over een non-event gesproken. Het begint een beetje een specialiteit van de media te worden. Typische dingen als voorjaarsstormen opkloppen tot ongekende proporties om clickbait en lezersaantallen maximaal te rentabiliseren. […]
Read More
0
Share
By Pascal Dewulf On december 9, 2019

Dewulf DENKT: kamikazepolitiek

Het is vandaag exact een jaar geleden dat de regering ‘Michel I’ over haar eigen benen struikelde door onmin rond het VN-migratiepact. Na een snelle doorstart moest restregering ‘Michel II’ echter al na tien dagen opnieuw een buiklanding maken. Daarna werd ze een restregering in lopende zaken. Erg eervol klinkt zoiets alvast niet. In mei […]
Read More
0
Share
By Pascal Dewulf On november 27, 2019

3 redenen waarom brand storytelling ook voor jouw bedrijf een topprioriteit is

Het geeft je bedrijf een gezicht en authenticiteit Een business is vandaag een doorgedreven geautomatiseerde en digitaal aangestuurde entiteit. Dat maakt de basis van vertrouwen voor (potentiële) klanten er niet makkelijker op. Je kan je bedrijf dan ook echt niet langer verbergen achter een anonieme website met een contactformulier dat lijkt op een black box. […]
Read More
0
Share
By Pascal Dewulf On november 15, 2019

5 trends op de Belgische markt voor media & entertainment in 2020

Mediahubs De consument, kijker, lezer, … heeft te maken met een overaanbod aan mediakanalen. Die consument zal in 2020 dan ook steeds meer kiezen om een beperkt aantal grote mediahubs te activeren. Denk aan: Spotify (muziek), Netflix (series en films) Youtube (video/tv on demand), Readly (magazines), Topics (on demand krantenartikels DPG Media), Stievie (tv), … […]
Read More
0
Share
By Pascal Dewulf On november 13, 2019

5 content marketing trends die 2020 zullen bepalen

E-A-T Expertise, authority and trust. Vrij vertaald betekent dit expertise, gezag en vertrouwen. Dat is hetgeen waarrond je content marketing aanpak in 2020 moet draaien. Althans wanneer we Google mogen geloven. Meer dan ooit zal je in 2020 door de zoekmachine worden beoordeeld op die criteria . Wat je ook wereldkundig maakt, zorg dat het […]

Pagina's: 1 2 3

Read More
0
Share
By Pascal Dewulf On november 12, 2019

Dewulf DENKT: robothysterie

Er gaat geen dag voorbij in de media en elders of er komt wel één of ander robotverhaal op de proppen. Het blijft fascineren. Ook wetenschappers lijken wereldwijd obsessief met het onderwerp bezig. Je zou het bijna robothysterie kunnen noemen. Herinner je je in die context nog het leger Stormtroopers uit Star Wars ? Dat […]
Read More
0
Share
By Pascal Dewulf On oktober 25, 2019

De 7 beste SEO tips voor 2020

Bedenk een pakkende titel en metabeschrijving Je kan SEO zo technisch maken als je wil. Aan het eind draait het toch om het feit of je content creëert die je doelgroep(en) weet aan te spreken. Denk daarom goed na hoe de titel van je post/video/… eruit zal zijn maar ook je metabeschrijving. Dat is een […]

Pagina's: 1 2 3

Read More
0
Share
By Pascal Dewulf On oktober 24, 2019

Dewulf DENKT : zooikoorts

Zie je ze ook wel eens in jouw buurt ? De gehaaste bestelwagentjes die vaak veel te snel doorheen je straat razen om daar zoveel mogelijk pakketten aan huis te bezorgen ? Het is die tijd waarin steeds minder mensen nog uit hun zetel komen om zich iets aan te schaffen. In plaats daarvan drukken […]
Read More
0
Share
By Pascal Dewulf On september 19, 2019

Dewulf DENKT: klaar-met-het-leven-euthanasie

Ooit kwam euthanasie schoorvoetend het maatschappelijk debat binnengeslopen. De vlag die daarvoor de lading moest dekken, was ‘ondraaglijk lijden’. Laten we duidelijk zijn: ondraaglijk lijden kan je alleen maar begrijpen wanneer je er zelf in ook echt in verkeert. Gekluisterd aan een ziekenhuisbed bijvoorbeeld terwijl enkel morfine je de pijn heel even kan doen vergeten. […]
Read More
0
Share